Yllätys on aena yllätys, tuli se sitten missä ja miten tahhaasa ja nyt sitten tämä näköstä.

Neitoperho tuolta Hyppysellinen Fantasiaa blogista oli laittanna ilimojenhalaki tämän minulle tulemmaan ja tässähän tämä nyt rävöttää kaikessa kommeuvessaan, niin kunhan nyt ensin sepustan nuo kysymykset omaltaosaltani kohilleen

KIITOS NEITOPERHONEN!


kysymyksiä: one_lovely_blog_award2

 

Tunnustukseen liittyy myös haaste:

1.Kerro linkin kera blogissasi kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen?

2.Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.

3.Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.

 

1. Oun pohjimmiltani enemmänkii aivoilla ajatteleva (sikäli kun toimiit) ja käsillä tekevä.

2. Tykkeen puuhastella kesällä pihalla kukkiin ja kasvien parissa ja tonkkii muata.

3. Minulla ei peruskoulun lisäksi ou muuta koulutusta, kun rankka elämänkoulu.

4. Työtä oun tehnyt jos jonki moista tämän elämäni aikana, viimesin niistä suntio-vahtimestarin homma yhistettynä hautausmuantyöntekijällä....nyt eläkkeellä saurauksiin takkii jo 6v.

5. Työnimikkeitä minulla on ollut esim. -kämppäemäntä, leipomotyöntekijä, maanviljelijä, perhepäivähoitaja, kotileipomo/pitopalvelu yrittäjä ja viimesin tuo suntio muutaman mainitakseni.....siinä sivussa, vain ei vähäisimpänä -kotiäiti.

6. Meitä on ollut 6-sisarusta, joista oun vanahin. 1-siskoista kuoli jo ihan pienenä vauvana, toinen näistä kaksossiskoistani kuoli 20-vuotiaana oli lapsihalvauksen oma, ei voinut huastella eikä kävellä elämänsä aikana. 1-veljistäni kuoli olikohan 36v ikäsenä suunnistus reitillä Polovijärvellä n.25v sitten, jotenka nyt meitä on vielä kaksi minun lisäksi elossa 1-veli ja 1-sisko.

7. Ja lopuksi vielä.....minusta on ihan pikapuolin tulossa tuas kaksosten mummo ja mummotettaaviihan sitten tulloo olemmaan jo peräti 13 ja mummon sylihän on avara ja neulominen riittää.

en alotan väsäämään niitä 7 faktaa,vähän kimuranttihan tämä on,jotenka

Jos nyt horisonttini ihan oikkeen muistaa ja sannoo, niin tämä piti antoo peräti 15 etteenpäin, vain vain nyt ei minun resurssit siihen riitä (aika piissoo), niin ottakkoon ken hyväkseen näkköö ja halluu tehä tehtävän....käytettävissäny on.

 

 

Assiista aasinkorvaan. Minä hyppeen uamulla sitte etellään mänevään junnaan, jotenka voipi olla jonkunmoista katkosta tässä tiällä minun soutamisessa ja huoppoomisessa, vain palloon asiohen niin salliissa pökäsemmään sillon tällön tiälläkkii.....mites minä muuten pärjeesin....en niin millään.

 

Nyt sitten se keväinen toivotus vielä: AURINKOISSII PÄIVII JA PALJON KAIKILLE!!!!

 

 

-tätä vuotellessa