Voihan vinetto! Tässä sitä vaen on kohta vuosi sähelletty vaston käymisten  ja pohjamutii rypien tätä blokiaHuuto. Monesti oun meinanut iskee hanskat tiskii ja lopettoo, vaen aina vain sitten yritän ja yritän uusix ja nyt viimeksi vuojen vaihteessa olin lopettamassa urkon (joku vaen pänni niin pahasti) vaen se minun "opettaja" tako minun piätä seinään ja oli sitä mieltä, jotta tämä on sentäs minulle semmonen terapian reikä, eikä kannata luoppuu jo opitusta.
Nyt kun kohta tulloo vuosi täyteen, niin arvelin josko pistäsin jonkun moisen arvonnan tuas minäkii kehiin. Arvonta piättyy viikon piästä sunnutaina puolenpäivän aikaan. Laitelkoohan kommenttija tulemmaan, niin se,-se, -se joka....no enpä paljastakkaan enempee,....suapi sitten jottain palakintooKieli ulkona
tiijä häntä mitä, vaen jottai kumminnii.
 
Minun pönttöpiän on vaen ilimotettava, jotta minä en sitten ossoo nostella tätä tekstii aina ylös ,jos käyn rustoomassa uutta, joten vink, vink -vilikaskoos aina alempoo postaastaKlink Klink (raha)   -sillä vaen tähän ränttiin kommentoijat on ervonnassa mukana.  
Ei kun onnee näen alakuun jo, sille joka on --!