Minkähän sitä tällekkii rätingille antas nimeksi...?!

VAROTAN JO ALAKKUUSA...jollei kuka kestä lukkee tulen katkusta tekstii.......OLE HYVÄ JA POISTU!   KIITOS!

Oes kyllä tullu vieeeelä kaaheempoo, jos oesin heti piässy kirjutus puuhiin (vieraita, jotka eppäili piästelleen Amalian jopa rummii sanoja).

Nyt suatta vaen kuvitella miten Amalialla keittää P.....e,  -tekis vain mieli huutaa ja karjuu minkä kurkusta lähtis. Helevetti sentään kun joutuu vielä vanaholla päivillään x-kihlattusa kansa "naimissiin" (on hällä jo vihitty Ruovakkii) sitten vielä 43-vuuen jäläkkeen. Minulla ei kyllä ou ossoo ei arppoo koko ukkoon! Hiän on kyllä minulle soitellut viimevuosina muutaman kerran ja luulin sen olevan ihan vain kaveripohjalta ja onhan meillä se ( tulukkoon juluki sekkii,- yhteinen lapsi), joka on kyllä jo ihan omilla jalollaan seisova, eikä hiän ou sillon aikannaankaa lapsestaan" paljon piitanna. Nyt sitten haukkuu lähestulukkoon pystyyn meijät molemmat, kuin huono koira tyhjee puuta.  Hiän soitteli viimeksi olikohan se muanatai-, vai mikä -ilta, hutvasi niitä näetä ja pellonveräjii ja minä tietysti latelin riäväsuuna vastaan ihan sitten tulta ja taivasta (oma ukkoni kuuli kans ja oli toinenkii ihan vieras mies kuulemassa, jottei siinä ainaskaa minun kantilta ollut mittään vispiläkaupan tekkoo). Nyt sitten tänä iltana lähti Amalialta lattii jalakkoon alta valummaan,(muuten niin hyvän päivän jäläkkeen), kun hiän x siis soitti ja kyseli kunniisa perrään....VOE SAATANAN SAATANA.....MINULLA EI OU HÄNEN KANSSAAN MITTÄÄN TEKEMISTÄ, MINULLA ON OMA UKKO S.RÄTY JA SE MINULLE RIITTÄÄ :  PISTE! MINUN PUOLESTA SUAPI OLLA IHAN OMAN FROUVANSA OMANA!  Vaekka ounkii "HUORAN-nimen"(äiti,-kevyet mullat hälle) suanna, niin en eksäni perrään haekkaile....E-EN!

KUNPA HIÄN ÄLLYYS VIHON VIIMEN JÄTTEE MEIJÄT, lapsesa-JAANAN JA MINUT  RAUHAAN, EIKÄ TONKISI ENNEE KUIN KORPPI SUOLILLA......SIITÄ EI SEUROO KUN IKÄVYYKSII, KUTEN TÄNÄ ILTANAKKII NÄHTIIN JA KOETTIIN !

Hyvä päivä mäni ihan pilalle, vaen katottaan montako "hammasta" huomen illalla ennee jälellä....männöökö jo "ostetut/tekaritkii suusta!

 MITÄ HUOMMINEN TUOKIN TULLESSAAN!!!!!??????