Tuolla "alamualimassa" on se kilippaalun tapanen vielä muutaman päivän männeellään, joten kipin kapin juoksujalakkoo sinne, kun vielä mukkaan ehtii
.
lauantai, 27. elokuu 2011
lauantai, 27. elokuu 2011
Tuolla "alamualimassa" on se kilippaalun tapanen vielä muutaman päivän männeellään, joten kipin kapin juoksujalakkoo sinne, kun vielä mukkaan ehtii
.
s-posti raty.anja (at) gmail.com
Tekemisiä ja tekemättä jättämisiä
niin pihassa kuin tuvassakin.
Kaiken laista höpinää elämästäni
murtteella murttain.
Käsitöitä ja elämää Amalian nurkista
itäisestä Suomesta.
Valituksista puhumattakaan.
Kommentit