Tuntomerkkejä minusta

penss.jpg
Sain tuntomerkkejä haasteen Parasgevalta (Palaga)

Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

1. Olen pituudeltani n.158cm, -kasaan painuva mummo

2. Reilusti ylipainoinen

3. Minulla sini harmaat silmät, "mutru" suu, ja omia hampaita 5 alhaalla edessä....no jaa tekaritkin omat, kun olen maksanut kerran:))

4. Hiukseni ovat maantien väriset, nyt värjätty alta ruskeiksi ja päällä vaaleita raitoja

5. Kasvoissani näkyy vanhuuden ja sairauksien tuomia uurteita

6. Kasvoissa luomia

7. Tykkään pukeutua arkisin t-paitaan ja kolitsi- tai gaprihousuihin

8. Useimmiten ulkona liikkuessa ylläni on vihreä anorakki

9. Olen seurallinen, inhoan yksinäisyyttä ja hiljaisuutta

10. Kesäisin minut tapaa useimmiten jostain puskan juuresta  pyllöttämästä ja tonkimasta

11. Olen illan virkku ja aamun torkku

12. Olen koti ihminen....viihdyn kotona

13. Olen kaksiteho rillipää 61v mummo

14. Minun päähäni sopivaa päähinettä ei ole vielä keksitty:))

15. Minut saattaa tavata talvellekin ulkoa paljain jaloin räpylöimässä

16. Käytän hyvin harvoin minkäänlaisia sukkia jaloissani

17. Puhan sujuvasti mualaisittaen, -kirjakieli ei minulta taevu

18. Tykkään kokkailla isollekkii porukalle

19. Teen joka sortin käsitöitä, -lähes laidasta laitaan

20. Rakastan lapsiani ja lapsenlapsiani ja olen valmis tekemään heidän hyväkseen mitä vain

    Olipa vaekeeta keksii itestään jottain sanomista:((

 Tja´has se ois jatkon paekka, -laittasinko vaekkasta:

  Langadonnalle

  Sinisukan elämää

  Kipakan käsityöt

  Tuulenpesän Tinttamari

  Kiki purkaja??